Dobrovolníci zvládli stěhování humanitárního šatníku na výbornou
Stěhování byla náročná akce, která probíhala v několika etapách. Nejprve se v sobotu 29. března 2025 od brzkých ranních hodin v původních prostorách v ulici Zátišská skupina deseti dobrovolníků musela všechny věci zabalit a připravit na stěhování. Další sobotu dobrovolníci montovali v nových prostorách regály k uložení věcí.
Samotné stěhování humanitárního šatníku do nových prostor v Pískové ulici 830/25 proběhlo 12. dubna 2025. I tentokrát se sešlo dostatek dobrovolníků, kteří byli rozděleni do dvou skupin. Jedna pomáhala s nakládáním balíků v Zátišské ulici a druhá vykládala ze stěhovacího vozu v ulici Pískové.
Organizátoři vyjádřili velké poděkování všem, kteří si na tuto akci udělali čas, a pomohli s přípravami i samotným stěhováním. Poděkování patří i pracovníkům firmy Stěhování – Mamut.
„Moc děkujeme všem dobrovolníkům za jejich ochotu a nasazení. Bez nich by šatník nemohl fungovat a neumím si bez nich představit ani samotné stěhování“, uvedla ředitelka Farní charity Praha 4 – Modřany Ing. Romana Hokynářová. „Náš šatník je provozován pouze a jenom dobrovolníky. Nejsme organizace zaměstnávající placené profesionály. Ráda mezi námi přivítám nové tváře. Pokud čtenáře Vašich novin osloví dobrovolnická služba, mohou se ozvat na e-mail: charita.modrany@seznam.cz“, dodává paní ředitelka.
Paní ředitelka také velmi děkuje zástupcům radnice Prahy 12 za podporu a nalezení nového vhodného prostoru pro umístění šatníku. Nové prostory jsou větší, umožní lepší uspořádání a efektivnější využití prostoru. Bude zde více místa pro skladování věcí a přehlednější organizaci práce dobrovolníků. V nových prostorách bude k dispozici i čekárna, kde budou moci klienti čekat na odbavení, a tak už nebudou muset stát venku v nepříznivém počasí.
Nové prostory (suterén budovy „staré radnice“ - vstup z parkoviště ul. Generála Šišky) byly klientům poprvé zpřístupněny 8. května 2025.